Інна 5 октября, 2016 год
Звернулися до Амеди з приводу щеплень.
Дії медсестри кабінету щеплень були вкрай непрофесійними: вона неквапливо записувала документи, потім так само готувала 1-шу інєкцію. При тому, що дитина уже сиділа без штанців хвилини з 3-4 і звичайно передчуваючи недобре почала плакати і вириватися. Ми ледве втримали дитину. Однак і це не кінець, нам треба було зробити ще 1 інєкцію і м/с її не наготувала!!!, щоб не розтягувати болісний для дитини момент. На це ще пішло з 2-3 хвилини. Для м/с така ситуація були нормальною, вона намагалася ще й розказати, що ми не так тримали дитину.
Як можна так ставитися до живої дитини? Де видана така підготовка щеплення, не одразу зробити 2 інєкції, а додуматися після першої, тільки починати відкривати другу!!!
В результаті в дитини істерика, на обох стегнах подряпини від голки шприца в 1,5 см, які не проходили тиждень, дитина 2 дні не давала торкатися до ніг.
Абсолютно формальна реакція завідуючого на Повітрофлотському, запис скарги на відривному папірці, обіцянки вияснити ситуацію і повна тиша... Що можна тоді очікувати від підлеглих.
Якщо ви виставили таку ціну за свою послугу, будьте добрі надавати її якісно! Формальна вічливість і по суті відсутність відповідальності за свої дії.