Гость 10 августа, 2015 год
Вже декілька років є пацієнтом кліники Адоніс. Високиф рівень фахівців (зверталась до багатьох і раджу своїм знайомим в разі необхідності).
Але як можна так відноситись до пацієнтів - телефонуєш, щоб записатися до лікаря, а тут автовідповідь: щоб забрати аналізи натисніть 1, якщо ваш виклик екстренний - натисніть 2, і все..............тиша ...потім аж може хтось відповість. чому не можна додати в ту ж автовідповідь - для з'єднання залишайтесь на лінії.....
Сьогодні взагалі "вразило" - необхідно було уточнити коли працює лікар і якщо підходть дата і вільний час, записатиса на повтрну консультацію (дзвінок біля 17:00) - як завжди вислухала "брєд" автовідповідача, послухала тишу і от нарешті хтось відповів.
Звертаюсь: Доброго дня підкажіть коли працює лікар Н.
Відповідь працівника Адоніс: А Ви по якій страховій? ми не з всіма працюємо...
Повторюю: Коли працює завтра і після завтра лікар Н.
Знову те ж саме питання - по якій ви страховій.
Тобто якщо я хочу сама заплатити за свй візит (бо мені потрібно до лікаря по результатах отриманих аналізів) то не можна.
В кінці кінців довелося працівниці Адонісу пояснювати, декілька разів, що мені потрібно уточнити коли лікар працює.
З третього кола пояснення я все ж записалася до лікаря.
От і думаєш чи варто псувати собі нерви і спілкуватися з такими невихованими хамками. Є багато інших клінік також з хорошими лікарями-спеціалістами і вихованими працівниками, і ніхто не псує нерви ......
Питання - невже така нормальна клініка Адоніс з хорошими лікарями-спецалістами не може для відповідей контакт-центру взяти на роботу хоч трошки вихованіший персонал??????