Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші за лікування ГРВІ – роз’яснення МОЗ

Віктор Ляшко закликав українців у разі порушення їхнього права на безкоштовну медицину звертатися на гарячу лінію МОЗ або НСЗУ.

Якщо у лікарні вимагають оплату за послуги, необхідно звертатися на гарячу лінію
Фото из открытых источников

Пацієнти, які потребують госпіталізації через ускладнення ГРВІ, грипу чи COVID-19, мають право на безкоштовне лікування, включно з необхідними ліками та обстеженнями. Це передбачено Програмою медичних гарантій. Якщо ж у лікарні вимагають оплату за послуги, необхідно звертатися на гарячу лінію.

Міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко наголосив:

«Якщо в лікарні немає лікарських засобів або вас направляють на рентген чи КТ і кажуть, що за нього треба платити, телефонуйте на гарячу лінію Міністерства охорони здоров’я 0 800 505 201 або на гарячу лінію НСЗУ 16-77. Ми знайдемо шляхи реагування. Програма медичних гарантій покриває ці речі, тому пацієнт має отримувати їх безоплатно».

[banner]

Нагадаємо, які види медичної допомоги є безкоштовними:

Якщо вам відмовляють у безоплатному лікуванні чи вимагають оплату за гарантовані послуги – не мовчіть, звертайтеся на гарячу лінію!