Гость 15 июля, 2020 год
НЕ клієнто-орієнтовані
Я навіть не встигла стати пацієнтом.
Записала сина до офтальмолога, йшла в клініку спеціально до лікаря, а не орієнтувалась на клініку!
Всі знають, які у Києві бувають затори. Виїхавши завчасно, ми все-таки спізнились, десь хвилин на 10-15.
Коли прийшли нам адміністратор повідомила, що лікар пішла як її робочий час до 19 год, хоча на годиннику ще не було 19! Записані були на 18:40.
А адміністратор не змогла мені додзвонитись аби це сказати, хоча за 2 год до запису лікар на пряму зі мною зв‘язувалась та пропонувала прийти раніше....
Є різні ситуації, я не стверджую, що ми такі от постраждалі. Ні, просто є клініки клієнто-орієнтовані, і лікар може зачекати, адже у житті буває усяке. Бувало і пацієнт чекає лікаря, бо трапляється різне.
Короче, клініку не рекомендую! І лікар теж зухвала, але то уже про інший відгук