Anna Shakhrai 8 декабря, 2020 год
Недостовірне заключення лікаря могли призвести до загрози життю!
22 жовтня на консультації у лікаря-гінеколога Юлії Іванівни – отримала беззаперечне ствердження від лікаря про наявність ендометріоми 53 мм лівого яєчника з подальшою рекомендацією на оперативне лікування, а саме – лапароскопію.
Декілька разів на консультації я уточнювала у лікаря, чи впевнена вона саме в тому, що це ендометріома – на що отримала беззаперечну стверджувальну відповідь, при обстеженні на УЗІ.
Це зафіксовано в узі документів, прикріплених до листа-скарги, (який було надіслано до клініки 2 листопада), у виставленому діагнозі та рекомендації до оперативного лікування, а також саме ця інформація була передана до страхової компанії.
Лікарем не було призначено додаткового обстеження, або сумнівів щодо види виду кисти, або альтернативного лікування, окрім хірургічного. Цитую слова лікаря: «При наявності ендометріоми більш, ніж 4 см – її прийнято вирізати, інших шляхів нажаль не існує. А ви їх маєте дві, з обох сторін – та вони ще й склеїлись одна до одної». Та порада шукати хірурга, бо оперуватись в добробуті я відмовилась.
Страхова компанія зафіксувала висновок наданий лікарем, та цікавилась чи визначилась я з клінікою де буду оперуватись.
Я надала інформацію до страхової, що перш ніж оперуватись, звернусь до іншої кліники за альтернативним заключенням та буду надалі шукати клініку для подальшої операції.
31 жовтня, я самостійно звернулась до іншого хірургічного центру на предопераційну консультацію.
При повторному обстеженні УЗІ -лікар не виявив жодних ознак ендометріоми.
Пояснивши, що ендометріома не є видом кисти, яке може самостійно зникнути й вважати попередній діагноз недостовірним , та спростував рекомендоване хірургічне втручання.
Висновок та заключення лікаря центру також було надано у листі.
2 листопада через страхову компанію було мною було відправлено скаргу, клініка взяла на розгляд запиту місяць, і звичайно ж ніякої відповіді не надала.
Прошу вважати дії лікаря Кальченко Юлії Іванівни недбалими, непрофесійними, та загрожуючими для здоров’я та життя пацієнту.
Даний лікар відправив мене на операцію, не вважаючи зробити за потрібним додаткове обстеження, та не сумніваючись у правомірності своїх дій.
Я вимагаю від клініки «Добробут» пояснення, та компенсації наданих фінансових збитків.