Наталя 31 января, 2025 год
Некомпетентне обслуговування
Некомпетентне обслуговування клієнтів. Телефонувала на гарячу лінію, щоб замовити на аптеку життєво важливий препарат. У замовлені відмовили через відсутність. Попросила зробити замовлення саме під себе, тобто закупити препарат (коштує він не дешево, але це життєво важливий і я готова була сплатити). Нащо мені холодним тоном відмовили. Хоча мені конкретно лікар сказав замовляти через цю аптеку. Переміщати з іншої аптеки мені також відмовили, хоча по карті світиться, що препарат є в інших містах.
Оператор Ольга, лінія 118. По голосу ніби підліток зі мною розмовляв. Чи то проблема мережі, чи конкретного оператора я не знаю.