Ольга 22 ноября, 2017 год
неповага до клієнтів
Записалась на УЗД на 13:00, прийшла в зазначений час, на рецепції сказали що треба трішки зачекати. Через 15 хвилин вирішили дізнатись коли прийме лікар, сказали що прийом затримується бо лікар запізнився, ще трішки зачекати. Ще через 15 хвилин я розумію що окрім мене є ще люди які також очікують на УЗД, питаю знову, коли прийме лікар бо вже пів години пройшло від часу на який я записувалась, відповідь така ж: "треба трішки почекати". Мене це розізлило, бо кошти не малі платиш а час твій ніхто не рахує. Після того як я виразила своє обурення, що "трішки" - вже давно пройшло і що треба одразу попереджати що лікар почав прийом пізніше, і про орієнтовний час очікування - лікар нарешті мене прийняв десь о 13:40.
Отже я записуюсь наперед, планую свій день, плачу немалі гроші, а тут майже як в державній поліклініці.