Егор 30 мая, 2020 год
НІКОМУ НЕ РАДЖУ
Хочу всих застерегти, в ЖОДНОМУ разі не звертайтеся до данної клініки, якщо маєте бажання стати батьками. Поясню чому: ми пройшли весь цей період, по перше вартість вказана на сайті, та кінцева відрізняється майже у 2,5 рази, нам при першому зверненні сказали 60-70 тис. грн, а в кінці вийшло 154 тис.грн.
Після процедури підсадки наший лікар жодного разу не поцікавився станом здоров'я
P.S: у відгуках писали що цікавлятся, і телефонують, тобто ведуть пацієнта.
Ми зверталися до лікаря, при болях, крововиділення. На що чули відповідь: «Зробіть укольчик»!!!
Взагалі можна розповісти багато чого.
РЕЗУЛЬТАТ ВІДВІДУВАННЯ КЛІНИКИ:
Дружину прооперували на 4 тижні після підсадки, як сказали лікарі: '' Ембріонів підсадили не в площину матки''
Наша довгоочікувана вагітність так і ненастала.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ, І ОБХОДЬТЕ '' РОДИННЕ ДЖЕРЕЛО'' краще сторонрю
-
Ответ представителя Шановний Єгор, Ваш відгук викликає сумніви в правдивості викладеної інформації.
Описана Вами ситуація неприпустима в нашій клініці.
Всі ціни вказано на сайті, і вони остаточні. У нас пацієнти проходять лікування за допомогою програм ЕКЗ, які лікарі рекомендують індивідуально. У деякі програм ЕКЗ вже включено пакет медикаментів, згідно інших програм, за медикаменти пацієнти сплачуть додатково. Про все це лікарі інформують пацієнтів завчасно.
Також вважаємо за необхідне зазначити, що згідно прийнятих у клініці стандартів надання медичної допомоги, після процедури перенесення ембріонів лікар обов’язково зв’язується з пацієнтами, щоб дізнатися про самопочуття і відповісти на можливі запитання. Пацієнти можуть за власним бажанням у будь-який момент звернутися до лікаря і отримати необхідну допомогу.
Тож ми наполягаємо на тому, щоб для з'ясування правдивості викладеної Вами інформації Ви надіслали на нашу електронну пошту [email protected] наступну інформацію: ПІБ пацієнтів, дату звернення до клініки. Клиника \"Айвимед\" 12 июня, 2020 год