Олександр 20 сентября, 2020 год
Жах
По-перше: працівникам клініки чхати на закони, спілкування з клієнтами відбувається російською і навіть на моє прохання - на українську ніхто не став переходити. По-друге, саме обслуговування, додзвонитися неможливо, після запиту перезвонили лише за пів години, на прохання перетелефонувати через 10 хвилин (бо вже було не зручно) відповідь "самє перезвонітє" і кинута трубка.
З лікарем з'єднатися немає жодної можливості, я по своїм справам не міг потрапити на прийом раніше, ніж був записаний, але маю моменти зі своїм здоров'ям, які мене лякають і я не можу задати питання лікарю до якого я і так вже записаний!
Кожній "дєвачкі" на рецепції, бачите, цікаво "а что вам нада от доктора, что ви хатітє узнать?"
Яке твої діло, що я хочу дізнатися?! Ти лікар, чи хто, що я буду з тобою ділитися своїми проблемами?! Хоча би мізками пошевелила і хоч трохи такту б проявила. Раз я записався на прийом до проктолога - то, напевно, маю доволі інтимні проблеми про які не хотів би розповідати кожній санітарці в цій клініці.
Зрештою, розчарований вкрай, обрав одну з найдорожчих клінік міста, з високим рейтингом - і тут таке.
2 ставлю лише за те, що лікар, можливо, дійсно профессіонал, але такий сервіс псує все.