Анастасія 16 декабря, 2021 год
Навчіться ввічливості
Мені от що цікаво, навіщо відкривати такі медичні послуги? Якщо Ви взагалі не відповідаєте вимогам висококваліфікованих спеціалістів. Вам не соромно? Адже більшість відгуків негативні, пацієнти вкрай незадоволені Вашою роботою. Ваша репутація й так вже не бездоганна.
Ви взагалі не робите висновків для того щоб, покращити свою ситуацію та свій рейтинг.
Як Ви взагалі таке можете вчинити зі своїми пацієнтами ?
І ще один важливий момент, будьте ввічливі, доброзичливі коли до Вас телефонують люди зі своєю проблемою . Адже, те як Ви відповісте по телефону, буде залежати прийде до Вас пацієнт чи ні.
Читайте відгуки, читайте те що Вам пишуть , робіть висновки, вдосконалюйте свої навички роботи.
Якщо знову буде незадовільний пацієнт, ми з Вами перейдемо до зовсім іншої розмови