Олександр 10 февраля, 2022 год
Халатне відношення обслуговуючого персоналу аптеки
Інформую, що 09.02.2022 року я потрапив у неприємну ситуацію в аптеці за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 73.
На мій запит щодо препарату «Ерідез-Дарниця» (антигістамінний) працівниця аптеки з погано вифарбованим волоссям (колір світло-пшеничний із плямами сивини), темними очима і у світлій кофті з написом «C0lumbia» (бейджика на ній не було) відповіла, що у наявності є тільки «Ерідез» (протиалергічний). Я — відмовився від запропонованого засобу проти алергії.
Через 10 хвилин на сайті tabletki.ua зробив замовлення таблеток Ерідез-Дарниця за # 42834900 у цій самій аптеці і якимось дивом вони там з'явилися (магія/ фокус/ інший варіант).
Замовлення видала ця сама працівниця, яка халатно відноситься до службових обов'язків і замість слів вибачення вона промовила, що таблетки вже знайшлися.
Мені прийшлося двічі відстояти у черзі за цей день у зазначеній вище аптеці.
Прохання до керівництва аптеки АНЦ за адресою: м. Одеса, Добровольського, 73 — видати цій особі, в якості премії, хоча б 10 гривень, щоб вона змогла собі на ці гроші придбати міліграм совісті.
Крім того, обслуговуючому персоналу необхідно періодично підвищувати кваліфікацію, т.я. вище зазначена особа (поки я знаходився у черзі) плутала назви ліків, пропонуючи їх попереднім відвідувачам.
Сподіваюся, що подібна ситуація не повториться у жодній аптеці.