Гость среда, 10 сентября
Зневажливе ставлення
Вперше пишу подібний відгук , можливо це збереже комусь здоровʼя . 6 вересня 2025 року проходила другий сеанс масажу в клініці Вертебра на Борщагівці, на наступний ранок я не змогла піднятися на ноги , були сильні різкі болі в області попереку , цей день я лежала вдома цілий день. На наступний день болі посилилися , не могла вдихати повітря , повернутися в ліжку , ледве встала на ноги , змушена була відвідати лікаря. В лікарні я не могла рухатися взагалі, болі посилилися, я ледь не втратила свідомість . По дорозі додому я заїхала в Вертебра , щоб повідомити про свій стан, (хочу зауважити , що я себе добре почувала до сеансів масажів в Вертебра, а три масажі мені порекомендувала страхова , бо вони були включені в мій договір страхування ). На рецепції , коли я розповіла про свій стан , мене почали звинувачувати , що я прийшла на масаж без знімків і без відвідин їх лікаря , хоча перед масажем таких умов не було. Масажистку перед першим масажем я попередила , що в мене є грижі , вона відповіла , що це універсальний масаж для всіх. Я не вимагала ніяких опцій , лише хотіла проінформувати , що сталася така подія . На рецепції робітниця на рецепції постійно намагалася маніпулювати , що це моя вина і мені краще записатися до їх лікаря на консультацію , але за мій рахунок. Я попросила працівника рецепції запросити когось з керівництва на зустріч зі мною , на що мені відмовили . Через декілька годин мені передзвонили з рецепції і знову повторили , що цей випадок лише моя вина , тому що я не показала знімки , хоча я не думаю , що масажист зміг би щось на них побачити.
Декілька років назад я часто відвідувала саме цю клініку , рекомендувала її своїм знайомим.
Мені дуже прикро на таку реакцію робітників та адміністрації клініки , адже здоровʼя людини - це головне і задача клініки лікувати пацієнтів , а не наносити їм шкоду.
Я декілька днів недієздатна , плюс в мене пішло багато коштів на мою реабілітацію і тільки завдяки моєму вертебрологу я змогла більш- менш рухатися.
Я ще раз наголошую , що бувають різні ситуації , але завжди потрібно залишатися людяними до своїх клієнтів і хоча б принести вибачення , не говорячи вже про якусь пропозицію допомоги , адже це сталося по вині працівників клініки .
Я знаю , що є вже декілька філіалів цієї клініки , можливо тому вони так недбало себе поводять по відношенню до клієнтів .
Шкода , що клініка , яка займається реабілітацією , нанесла шкоду моєму здоровʼю і так зневажливо віднеслася до ситуації , навіть не запропонувавши допомогу в відновленні мого стану.