Анна Харитонова-Гаврилюк 11 лютого, 2019 рік
Ужасно
Звернулась до лікаря терапевта Бикова Світлана Євгенівна у вівторок.З жалобою на тяжке дихання , не висока температура.Лікар направила на ренген.Знімок показав бронхіт.Лікар виписала лікування на 5 днів антибіотик.У п'ятницю сказала з 15 до 19 зателефонувати і проконсультуватись по стану здоров'я.Я телефонувала в п'ятницю з 15-19 7разів.Нажаль відповіді не було, всі оператори були зайняті і ніхто до мене не зателефонував.
В суботу я зателефонувала знову, мені відповів оператор і сказав, що лікаря на прийомі немає і з'єднати для консультації мене ніхто не може(і осибистий номер тел лікаря мені ніхто не дасть).Консультант сказала телефонувати аж в ПОНЕДІЛОК коли лікар буде на прийомі!!!
-
Відповідь представника Вельмишановна п. Анна!
Ми вдячні Вам за те, що довіряєте своє здоров’я нашій клініці. Нам дуже важливо знати Вашу думку щодо обслуговування клієнтів в клініці ДП «Медбуд».
В ході проведеного внутрішнього розслідування по факту Вашого звернення з’ясовано, що Ваші дзвінки в ДП «Медбуд» прийшлись на момент аварії електромереж в Соломенському районі міста.
В рекомендаціях лікаря Вам було запропоновано огляд через 5 днів. Дата повторного прийому припадала на суботу, коли Ви могли звернутись до чергового терапевта.
Просимо вибачення за незручності та непорозуміння які виникли з об’єктивних причин.
Ми прикладемо всі зусилля, щоб покращити обслуговування наших клієнтів.
Будьте здорові!
З повагою, адміністрація ДП «Медбуд». Гость 3 березня, 2020 рік