Юрій 9 січня, 2020 рік
Салон оптики Fielmann, Харківське шосе, 156 це жах
Замовив окуляри для комп'ютера в салоні Харківське шосе, 156. Лікар з визначення зору, не доброзичливий і не схоже що фахівець взагалі. Запропонували лінзи Blue Natural, виробництва Італії. Окуляри обійшлись в 1300грн. Дивитись в них неможливо, болять очі, зображення не чітке. чіткість тільки на відстані біля 50 см тільки по прямій, тобто щоб щось розгледіти, потрібно повертати голову. Питання, хто працює з екраном монітору на відстані 50 см? Тобто лікар не розуміє що він робить і лінзи використовуються не якісні, але вигідні для Fielmann. Постійно намагаються перейти на московську мову, чим порушують Конституцію України і мовне Законодавство. До невеликих окулярів додали футляр, який прийдеться викинути, бо тримати в ньому окуляри огидно.
-
Відповідь представника Добрый день, Уважаемые Клиенты!
Компания Fielmann сожалеет, что у Вас имел место быть негативный опыт при покупке нашей продукции или обслуживании в торговых точках.
По всем вопросам обслуживания персоналом Компании Fielmann на торговых точках и не решенным вопросам, просьба информировать руководство Компании Fielmann на
е-mail : [email protected]
или по телефону горячей линии 0–800–60–90–60 (бесплатно со всех номеров)
Мы хотим, чтобы наши Клиенты были довольны всеми услугами Компании Fielmann
С уважением
служба поддержки Клиентов Fielmann Fielmann 2 листопада, 2020 рік