О.В. 14 квітня, 2021 рік
Ковід в ДОбробуті
Записалися через колл-центр на прийом до пульмонолога з бронхітом. Нас записали у відділення на Л.Гузара. Оператор спитала, чи є підтверджений Ковід або ГРВІ, я відповіла, що ні.
Приїхали на прийом, провели в передпокої 20 хвилин поруч з хворими відвідувачами, і лише в кабінеті пульмонолога дізналися, що це ковідне відділення! Хіба оператор при записі не знала про це????
Дуже сподіваюсь, що не захворіємо через халатність співробітників.
-
Відповідь представника О.В., дякуємо Вам за відгук. Щиро перепрошуємо за дану ситуацію та надані незручності - ми намагалися зв’язатися з Вами, щоб вибачитися особисто. Для нас дуже важливо якісне надання послуг, в тому числі і інформаційних. Ми провели бесіду з координатором щодо даного випадку, також в самий найближчий час проведемо додаткове навчання з усіма співробітникам контакт-центру задля уникнення повторення подібних ситуацій. Сподіваємося на подальшу позитивну співпрацю. Бажаємо Вам здоров'я. ММ Добробут 27 травня, 2021 рік