Алексей Дюмин 14 квітня, 2021 рік
Дерут деньги
Заказывал анализы на дому. По телефону назвали одну сумму, по факту вышло дороже. Сказал об этом медсестре, она передала мое обращение в Департамент по качеству обслуживания. Оттуда позвонили, сказали, что прослушали разговор, и действительно по телефону были сказаны "старые цены". Списали все на ошибку человека называвшего цены по телефону, и предложили скидку на следующее обращение. Я бы может и поверил в "ошибку", если б не другие подобные отзывы. Или если б вернули разницу. А так получается чтобы вернуть разницу, мне нужно снова к ним обратиться и заплатить деньги. Никому не советую Добробут
-
Відповідь представника Алексей Дюмин, дякуємо за відгук. Ще раз перепрошуємо за дану ситуацію, причиною якої, дійсно, став людський фактор. ММ «Добробут» цінує свою репутацію і клієнтів - ми вміємо визнавати, а в разі виявлення, виправляти свої помилки і завжди відкриті до діалогу. Під час спілкування з менеджером контролю якості обслуговування ми отримали Вашу згоду на даний варіант вирішення цього питання і запропонований варіант знижки, яка повністю покриває переплату, Вас задовільнив. Вдячні за розуміння. ММ Добробут 15 квітня, 2021 рік