Анастасія 10 лютого, 2023 рік
Жахливий сервіс
м. Кривий Ріг. 173 квартал.
Весь жах почався ще на рецепції: невміння комунікувати з пацієнтами. Щоб сплатити прийом, стояла в черзі 15 хв, бо зависала система, потім виявилося, що система зависає постійно. Дівчина на рецепції замість швидкого опрацювання запитів клієнтів, які й так в черзі стоять, а деякі запізнюються на прийом, встигає поспілкуватися з іншими людьми та поговорити по телефону. Не могли тиждень надати результати аналізів, довелося прям вимагати, вийшло разу з шостого. Лікар затримав час мого прийому на 10 хв, а потім ще й почала розповідати, що у нас мало часу і вона не встигає провести огляд, бо у неї наступний пацієнт…
Короче кажучи – бардак!
Недоліки Майже все суцільний недолік