Насамперед, просимо вибачення за те, що ми не попередили Вас про зміни в дисконтній системі заздалегідь. Ми не хотіли Вас образити, але тільки зараз розуміємо, що припустились помилки.
Ми дуже цінуємо Вашу лояльність і ті роки, які ви разом з нами. Ми розуміємо, що навіть необхідність бізнесу забрати дисконт не може виправдати те, що це було зроблено швидко і без належного інформування.
Ми не залишимо без визнання Вашу лояльність, але дайте нам, будь-ласка, трохи часу подумати і попрацювати, чим саме компенсувати ті привілеї, які ви мали до цього.
Дякуємо Вам за відвертий зворотній зв’язок. Навіть якщо він негативний, він дав нам зрозуміти значно більшу картину. Ми докладемо максимум зусиль, щоб це виправити і зробити ще краще.
Мої контакти відкриті для Вас, і я особисто буду дуже вдячна за Ваші ідеї чи коментарі.
Я посещала Клинику Добробут, хорошая клиника, прекрасный персонал в общении с пациентами, профессионален в работе, используя новейшие технологии и оборудование, чтодаёт возможность более качественно выполнять свои услуги.