Медицинский Центр Асклепий відгуки

Отзывы о Медицинский Центр Асклепий. Медицинский Центр Асклепий предоставляет медицинские услуги высокого качества, обслуживание на...
3.6
83 260 переглядів
  • Наталія
    2 листопада, 2017 рік

    Обслуговування на нижчому рівні

    Звернулася перший раз для проходження мрт в Рівному. Результати тільки на наступний день, причому без диска, лише плівка і опис. І це за 920 грн. Через тиждень коли я подзвонила і запитала чому немає диску, відповіли що ви не просили. Вибачте звичайно, але він повинен додаватися без мого прохання! Після того як "з проханням" забрала свій диск, не могла його відкрити. Подзвонила в клініку щоб дізнатися в якій програмі записаний, дівчина-секретар відповіла що записаний диск в "асклепівській програмі", і я його відкрити не зможу. Дякую моєму програмісту який підказав як це зробити. А щоб додзвонитися у клініку, потрібно залишити повідомлення на їхньому сайті, тому що на дзвінки просто не відповідають. Ціни європейські а обслуга як завжди!
    • Асклепій
      2 листопада, 2017 рік
      Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Хочу пояснити, що опис знімків МРТ це кропітка лікарська робота, що не дозволяє поспіху, якщо мова йде про якість опису.. Ми завжди обіцєм результати на наступний день, адже це краще, ніж Ви б очікували 5-7 годин на відділені. Диск записуємо тільки з прохання пацієнтів, це послуга безкоштовна і не всім пацієнтам потрібні диски. Відкривати диски з таким об'ємом інформації мають лікарі, і вони знають як відкривати, адже це диски не для домашнього перегляду. При великому потоці дзвінків, бувають проблеми з дозвоном, але наші оператори завжди відзвонюють пропущені або передзвонюють залишені номера на сайті. Нам шкода, що склалась така ситуація. Прийняті відповідні міри, щоб це не повторювалось в майбутньому.
      • Гость
        4 листопада, 2017 рік
        Не ваша справа хто і де буде відкривати диск, ви як кваліфіковані працівники повинні пояснити людині як це можна зробити. І як виявилося, там нічого важкого немає, є один єдиний файл зі знімками який знаходиться в одній із папок. Але мені щоб про це дізнатися, потрібно було звернутися до комп'ютерного фахівця. Проінструктуйте своїх секретарів щоб вони мали хоч якесь уявлення. А на рахунок додзвону, тричі я дзвонила у вашу клініку, і там не було зайнято, просто ніхто не відповідав, і тільки після того як я писала на вашому сайті, мені передзвонювали!

Останні відгуки

Читати всі відгуки

Дивіться також

Ми підібрали для вас ще , которые могут вас заинтересовать. Воспользуйтесь поиском по сайту, чтобы найти клинику

САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ ЗАШКОДИТИ ВАШОМУ ЗДОРОВ'Ю