Юлия Трускавецкая 28 марта, 2020 год
Ситуація під час карантину
Користувалась послугами СантаЛен близько 4-5 років (дитина також). 28.03.2020 зранку звернулась в СантаЛен по телефону щоб записатися на прийом до терапевта по страховій Інго-Україна. Оператор повідомила, що на даний період не співпрацюють зі страховими, я повинна сама оплатити прийом, а потім страхова відшкодує витарти по чеку, мотивуючи це тим, що їм незручно співпрацювати зараз зі страховими і вони погодили зі страховими ці умови. Здивувало те, що коли я спитала у страхвої про цю ситуацію, вони сказали, що вперше таке чують, ні з якими клініками домовленостей жодних не було. Отже, СантаЛен переживає лише за гроші і прибутки((( Тепер вони втрачають одразу 2 клієнтів, нажаль.