Тетяна 1 мая, 2020 год
Сервіс ЖАХЛИВИЙ
Гаряча лінія салону одні хамки, які підвищують на клієнта голос, і роблять з мене дуру.Не виконують свою роботу належним чином, за період карантину подзвонили лише 1 раз в кінці березня , але так і не перенесли запис на процедуру !!! В мене має бути 8 процедура , майстер наголошував про те що кожна з процедур має відбутися чітко в призначений час , так як це може порушити графік і період росту волосинок. На що на гарячій лінії мені сказали , вибачте ,але це вже ваша проблема , щодо наслідків не регулярної епіляції , і на прохання зробити запис на 12-13 квітня відмовили . Так як є клієнти, яким все ж таки вони подзвонили і вже записали на процедури. БЕЗВІДПОВІДАЛНІ НАГЛІ ОСОБИ..... не раджу даний салон. Зовсім не орієнтовані на клієнта.
І ЗАУВАЖТЕ САЛОН TK lazer це не останній мій гнівний коментар відповідно Вас!!!
-
Ответ представителя Доброго дня, Тетяно! Продублюємо відповідь, яку вже давали Вам у одній із соцмереж. Ми телефонували Вам, щоб перенести запис, так як карантин продовжили до 24 квітня і салони не працювали, але Ви відмовилися і бажали прийти під час пандемії коронавірусу,що категорично заборонено, адже ми не можемо наражати людей на небезпеку. Відповідно запис не був перенесений і актуального запису у Вас не було TK Laser 19 мая, 2020 год