Ira Muts 19 августа, 2020 год
Гінеколог
Моя ситуація. Лікар гінеколог після огляду призначає 2 аналізи та НЕ призначає лікування (не зважаючи на тяжку клінічну картину - підозра на кандидоз, зуд, печіння), каже чекати результату аналізу.
Cвоєї лабораторії клініка немає. Наступного дня я телефоную в клініку бо від болю вже не можу сидіти. Рецепціоніст звязується з лікарем і по телефону передає мені, які ліки я маю купити. Я купую за свої гроші і на свій ризик, оскільки офіційно це ніхто не фіксує. При цьому, зауважте, що я записалась в клініку по страховій, яка могла б мені купити ліки, якби на прийомі було офіційно призначено лікування.
Через день приходить результат 1-го аналізу і я йду на другий прийом, щоб особисто поспілкуватись з лікарам, переконатись, що я правильно почула і приймаю те що треба, отримати офіційно прописане лікування для страхової. Проте лікар знов повідомляє, що по аналізу "Мікроскопія урогкнітального мазка" не має права призначати лікування і треба чекати 10 днів на аналіз "Бак посів".
Отже, по логіці лікаря, я мала б починаючи від 1го візиту 10 днів хвора просто чекати на аналіз, без лікування, з болем, з прогресуванням хвороби.
Коли прийшов "Бак посів", я попросила щоб мені прокоментували результат по телефону, не маючи можливості приїхати на третій візит. В цьому мені відмовили, очевидно бажаючи взяти гроші за прийом. До слова у інших мед закладах (Параскеви, Інтерсоно) - це нормальна практика, по тій же проблемі минулого року в інтерсоно ми комунікувати з лікарем по тел. без проблем.
Відповідно я залишила скаргу у своїй страховій. Підозріло й те, що ніяких роздруківок після візиту мені не надали, - виходить лікар може в системі написати що завгодно, навіть що я прийшла здорова, а я не буду цього знати. Вперше стикаюсь з такою роботою приватної клініки.
Висновки робіть самі.