Обман і Низька якість роботи це мій опит. Спілкуватись з клінікою я почав ще в з Австралії. Вислав їм свої Знімки. Володимир ДУДА вислав мені вартість робіт. Я прилетів і началось лікування. Перше що Дуда зробив він почав мене убіждати що замість ізраільского імпланта мені потрібен Штрауман (+$800) я не хотів але це виглядало як другого виходу нема, і я погодився. Як наслідок В. Дуда встановив мені американський наполовину дешевий імплант який як він заявив точно такий по якості і ціні хотя заплатив я за Штрауман (ОБМАН) Дальше він попросив заплатити за нарощування кісті. Я заплатив, як вияснилось потом нарощування він не робив зовсім а імплант закрутив щільно до другого зуба під кутом 45 градусів (ОБМАН) Коли я запитав чому він так зробив відповідь була: » а що ти хотів щоб я тобі бурив гайморові пазухи» Дуда цього не робив але гроші брав (ОБМАН) Свердловини були зроблені з поспіхом без виготовлення спеціальних шаблонів як наслідок три із чотирьох імплант вийшли криві. Я не міг прилетіти завершити установку імплант, тому пішов до других лікарів. Вони погодились помогти але коли побачили якість установки імплант то відказувались продовжити работу, така сама ситуація повторилась в Україні! Коли я показав ці знімки Володимиру Дуда то він заявив що це просто погана якість хRey! Нікому не рекомендую!!
Достоинства легко спілкуватись
Недостатки результат роботи - обман і низька якість одна імпланта почала шататись через дві неділі
Ответ представителя Шановний Володимире, доброго дня!
У листі я максимально докладно буду намагатися описати Ваше лікування, так як нашою метою є показати Вам, що вся виконана робота, від встановлення імплантатів до фіксації цирконієвих коронок, є якісною і прослужить Вам десятки років.
Це буде зручно, адже вся переписка між нами збережена, є медична картка, підписані договори і, сподіваюся, це допоможе пролити світло на непорозуміння, що сталось.
1. Володимир, 22.08.2019 року Ви звернулися електронним запитом на встановлення 5 імплантатів і надіслали нам панорамний знімок. На основі панорамного знімку лікар Дуда склав план лікування. Різниця в початковому плані і плані лікування, який ми надсилали Вам після первинної консультації в нашій клініці, полягала тільки в тому, що ми розглядали варіант операції сінусліфтінг.
2. 12.11.2019 був Ваш перший візит в нашу клініку. На консультації прийняли рішення встановити 4 імплантата. Ці 4 імплантати були встановлені впродовж 3 візитів протягом 3 днів (26 зуб 13.11.2019, 46 і 47 зуби 15.11.2019 і 14 зуб 22.11.2019). Ви вирішили перестрахуватися, так як раніше не робили імплантацію зубів, тому проводили встановлення поступово.
Важливий момент, на який я прошу звернути увагу, у Вас мало кістки з лівого боку на верхній щелепі і це видно на знімку до імплантації. Тому Лікар на консультації з Вами обгворював два варіанти лікування в цій ділянці:
• перший варіант — це сінусліфтінг, але від нього відмовилися, так як після операції заборонені перельоти протягом 3 тижнів, і в нашому розпорядженні не було стільки часу;
• другий варіант — імплантація коротким імплантатом «Biohorizons» в ділянці 26-го зуба (тобто верхня щелепа ліва сторона). Цей варіант лікування менш травматичний. Нижче я прикріплю фото саме цього короткого імплантату, який Ви легко знайдете на рентген знімку після операції. Ви можете самі побачити наскільки він коротший, ніж інші встановлені три імплантати.
Для того що б Ви не сумнівалися, що у Вас стоїть імплантат компанії, яка входить в 10-ку провідних виробників світу, будь ласка, почитайте про них. Це всесвітньо відомий виробник імплантатів з США і саме у них є короткі імплантати, які допомагають в деяких випадках уникнути сінусліфтінгу. Ми навіть зв'язалися з нашими колегами з Австралії і дізналися, що компанія «Biohorizons» також активно представлена на їхньому ринку.
Тобто, ми не встановлювали імплантат «Straumann», так як у Вашому випадку показаний імплантат «Biohorizons», виходячи з розмірів залишкової кістки, і тим більше, ми не брали гроші за нарощування кістки. Ціна імплантатів «Biohorizons» така ж, як і імплантатів «Straumann». Будь ласка, подивіться наш з Вами попередній план і договір, який підписували — всюди вказано «Biohorizons».
Ми були раді, коли Ви сказали: «Не можу повірити, що в мене знову є зуби, які кращі ніж свої».
Володимир, для нас найголовніше, що б Ви були впевнені в тому, що Вам встановили, так як Ви надалі будете користуватися виконаною нами роботою. Вся робота є якісною і Вам не потрібно хвилюватись, що щось піде не так. Ми сподіваємося, що Ви самі ще більше переконаєтеся в цьому через пару років. Ви неодноразово були у нас, бачили як ми працюємо, наскільки ми поважаємо і цінуємо кожного нашого Пацієнта, і факт, що ми працюємо вже більше 21 років дуже багато про нас говорить.
Володимир, ми завжди до Ваших послуг, чекаємо Вас на контрольні огляди і регулярні відвідування гігієніста. Своє здоров'я Ви довірили гарним фахівцям тож приходьте до нас за кваліфікованою допомогою. Завжди раді бачити Вас.
З повагою, Колектив Клініки.КЭС1 февраля, 2022 год
У листі я максимально докладно буду намагатися описати Ваше лікування, так як нашою метою є показати Вам, що вся виконана робота, від встановлення імплантатів до фіксації цирконієвих коронок, є якісною і прослужить Вам десятки років.
Це буде зручно, адже вся переписка між нами збережена, є медична картка, підписані договори і, сподіваюся, це допоможе пролити світло на непорозуміння, що сталось.
1. Володимир, 22.08.2019 року Ви звернулися електронним запитом на встановлення 5 імплантатів і надіслали нам панорамний знімок. На основі панорамного знімку лікар Дуда склав план лікування. Різниця в початковому плані і плані лікування, який ми надсилали Вам після первинної консультації в нашій клініці, полягала тільки в тому, що ми розглядали варіант операції сінусліфтінг.
2. 12.11.2019 був Ваш перший візит в нашу клініку. На консультації прийняли рішення встановити 4 імплантата. Ці 4 імплантати були встановлені впродовж 3 візитів протягом 3 днів (26 зуб 13.11.2019, 46 і 47 зуби 15.11.2019 і 14 зуб 22.11.2019). Ви вирішили перестрахуватися, так як раніше не робили імплантацію зубів, тому проводили встановлення поступово.
Важливий момент, на який я прошу звернути увагу, у Вас мало кістки з лівого боку на верхній щелепі і це видно на знімку до імплантації. Тому Лікар на консультації з Вами обгворював два варіанти лікування в цій ділянці:
• перший варіант — це сінусліфтінг, але від нього відмовилися, так як після операції заборонені перельоти протягом 3 тижнів, і в нашому розпорядженні не було стільки часу;
• другий варіант — імплантація коротким імплантатом «Biohorizons» в ділянці 26-го зуба (тобто верхня щелепа ліва сторона). Цей варіант лікування менш травматичний. Нижче я прикріплю фото саме цього короткого імплантату, який Ви легко знайдете на рентген знімку після операції. Ви можете самі побачити наскільки він коротший, ніж інші встановлені три імплантати.
Для того що б Ви не сумнівалися, що у Вас стоїть імплантат компанії, яка входить в 10-ку провідних виробників світу, будь ласка, почитайте про них. Це всесвітньо відомий виробник імплантатів з США і саме у них є короткі імплантати, які допомагають в деяких випадках уникнути сінусліфтінгу. Ми навіть зв'язалися з нашими колегами з Австралії і дізналися, що компанія «Biohorizons» також активно представлена на їхньому ринку.
Тобто, ми не встановлювали імплантат «Straumann», так як у Вашому випадку показаний імплантат «Biohorizons», виходячи з розмірів залишкової кістки, і тим більше, ми не брали гроші за нарощування кістки. Ціна імплантатів «Biohorizons» така ж, як і імплантатів «Straumann». Будь ласка, подивіться наш з Вами попередній план і договір, який підписували — всюди вказано «Biohorizons».
Ми були раді, коли Ви сказали: «Не можу повірити, що в мене знову є зуби, які кращі ніж свої».
Володимир, для нас найголовніше, що б Ви були впевнені в тому, що Вам встановили, так як Ви надалі будете користуватися виконаною нами роботою. Вся робота є якісною і Вам не потрібно хвилюватись, що щось піде не так. Ми сподіваємося, що Ви самі ще більше переконаєтеся в цьому через пару років. Ви неодноразово були у нас, бачили як ми працюємо, наскільки ми поважаємо і цінуємо кожного нашого Пацієнта, і факт, що ми працюємо вже більше 21 років дуже багато про нас говорить.
Володимир, ми завжди до Ваших послуг, чекаємо Вас на контрольні огляди і регулярні відвідування гігієніста. Своє здоров'я Ви довірили гарним фахівцям тож приходьте до нас за кваліфікованою допомогою. Завжди раді бачити Вас.