Клініка естетичної стоматології «КЕС» відгуки

Клиника эстетической стоматологии, стоматологии Киева, Стоматология в центре, Брекеты, Имплантация, Чистка зубов, Протезирование, Лечение каналов,...
4.2
12 255 переглядів
  • 5 січня, 2022 рік

    дуже погано

    Обман і Низька якість роботи це мій опит. Спілкуватись з клінікою я почав ще в з Австралії. Вислав їм свої Знімки. Володимир ДУДА вислав мені вартість робіт. Я прилетів і началось лікування. Перше що Дуда зробив він почав мене убіждати що замість ізраільского імпланта мені потрібен Штрауман (+$800) я не хотів але це виглядало як другого виходу нема, і я погодився. Як наслідок В. Дуда встановив мені американський наполовину дешевий імплант який як він заявив точно такий по якості і ціні хотя заплатив я за Штрауман (ОБМАН)
    Дальше він попросив заплатити за нарощування кісті. Я заплатив, як вияснилось потом нарощування він не робив зовсім а імплант закрутив щільно до другого зуба під кутом 45 градусів (ОБМАН)
    Коли я запитав чому він так зробив відповідь була: » а що ти хотів щоб я тобі бурив гайморові пазухи» Дуда цього не робив але гроші брав (ОБМАН)
    Свердловини були зроблені з поспіхом без виготовлення спеціальних шаблонів як наслідок три із чотирьох імплант вийшли криві. Я не міг прилетіти завершити установку імплант, тому пішов до других лікарів. Вони погодились помогти але коли побачили якість установки імплант то відказувались продовжити работу, така сама ситуація повторилась в Україні!
    Коли я показав ці знімки Володимиру Дуда то він заявив що це просто погана якість хRey! Нікому не рекомендую!!
    Переваги легко спілкуватись
    Недоліки результат роботи - обман і низька якість
    одна імпланта почала шататись через дві неділі
    • Відповідь представника Шановний Володимире, доброго дня!

      У листі я максимально докладно буду намагатися описати Ваше лікування,
      так як нашою метою є показати Вам, що вся виконана робота, від
      встановлення імплантатів до фіксації цирконієвих коронок, є якісною і
      прослужить Вам десятки років.

      Це буде зручно, адже вся переписка між нами збережена, є медична
      картка, підписані договори і, сподіваюся, це допоможе пролити світло
      на непорозуміння, що сталось.

      1. Володимир, 22.08.2019 року Ви звернулися електронним запитом на
      встановлення 5 імплантатів і надіслали нам панорамний знімок. На
      основі панорамного знімку лікар Дуда склав план лікування. Різниця в
      початковому плані і плані лікування, який ми надсилали Вам після
      первинної консультації в нашій клініці, полягала тільки в тому, що ми
      розглядали варіант операції сінусліфтінг.

      2. 12.11.2019 був Ваш перший візит в нашу клініку. На консультації
      прийняли рішення встановити 4 імплантата. Ці 4 імплантати були
      встановлені впродовж 3 візитів протягом 3 днів (26 зуб 13.11.2019, 46
      і 47 зуби 15.11.2019 і 14 зуб 22.11.2019). Ви вирішили
      перестрахуватися, так як раніше не робили імплантацію зубів, тому
      проводили встановлення поступово.

      Важливий момент, на який я прошу звернути увагу, у Вас мало кістки з
      лівого боку на верхній щелепі і це видно на знімку до імплантації.
      Тому Лікар на консультації з Вами обгворював два варіанти лікування в
      цій ділянці:

      • перший варіант — це сінусліфтінг, але від нього відмовилися, так як
      після операції заборонені перельоти протягом 3 тижнів, і в нашому
      розпорядженні не було стільки часу;

      • другий варіант — імплантація коротким імплантатом «Biohorizons» в
      ділянці 26-го зуба (тобто верхня щелепа ліва сторона). Цей варіант
      лікування менш травматичний. Нижче я прикріплю фото саме цього
      короткого імплантату, який Ви легко знайдете на рентген знімку після
      операції. Ви можете самі побачити наскільки він коротший, ніж інші
      встановлені три імплантати.

      Для того що б Ви не сумнівалися, що у Вас стоїть імплантат компанії,
      яка входить в 10-ку провідних виробників світу, будь ласка, почитайте
      про них. Це всесвітньо відомий виробник імплантатів з США і саме у них
      є короткі імплантати, які допомагають в деяких випадках уникнути
      сінусліфтінгу. Ми навіть зв'язалися з нашими колегами з Австралії і
      дізналися, що компанія «Biohorizons» також активно представлена на
      їхньому ринку.

      Тобто, ми не встановлювали імплантат «Straumann», так як у Вашому
      випадку показаний імплантат «Biohorizons», виходячи з розмірів
      залишкової кістки, і тим більше, ми не брали гроші за нарощування
      кістки. Ціна імплантатів «Biohorizons» така ж, як і імплантатів
      «Straumann». Будь ласка, подивіться наш з Вами попередній план і
      договір, який підписували — всюди вказано «Biohorizons».

      Ми були раді, коли Ви сказали: «Не можу повірити, що в мене знову є
      зуби, які кращі ніж свої».

      Володимир, для нас найголовніше, що б Ви були впевнені в тому, що Вам
      встановили, так як Ви надалі будете користуватися виконаною нами
      роботою. Вся робота є якісною і Вам не потрібно хвилюватись, що щось
      піде не так. Ми сподіваємося, що Ви самі ще більше переконаєтеся в
      цьому через пару років. Ви неодноразово були у нас, бачили як ми
      працюємо, наскільки ми поважаємо і цінуємо кожного нашого Пацієнта, і
      факт, що ми працюємо вже більше 21 років дуже багато про нас говорить.

      Володимир, ми завжди до Ваших послуг, чекаємо Вас на контрольні огляди
      і регулярні відвідування гігієніста. Своє здоров'я Ви довірили гарним
      фахівцям тож приходьте до нас за кваліфікованою допомогою. Завжди
      раді бачити Вас.

      З повагою, Колектив Клініки.
      КЭС 1 лютого, 2022 рік
    • КЭС
      19 січня, 2022 рік
      Шановний Володимире, доброго дня!

      У листі я максимально докладно буду намагатися описати Ваше лікування,
      так як нашою метою є показати Вам, що вся виконана робота, від
      встановлення імплантатів до фіксації цирконієвих коронок, є якісною і
      прослужить Вам десятки років.

      Це буде зручно, адже вся переписка між нами збережена, є медична
      картка, підписані договори і, сподіваюся, це допоможе пролити світло
      на непорозуміння, що сталось.

      1. Володимир, 22.08.2019 року Ви звернулися електронним запитом на
      встановлення 5 імплантатів і надіслали нам панорамний знімок. На
      основі панорамного знімку лікар Дуда склав план лікування. Різниця в
      початковому плані і плані лікування, який ми надсилали Вам після
      первинної консультації в нашій клініці, полягала тільки в тому, що ми
      розглядали варіант операції сінусліфтінг.

      2. 12.11.2019 був Ваш перший візит в нашу клініку. На консультації
      прийняли рішення встановити 4 імплантата. Ці 4 імплантати були
      встановлені впродовж 3 візитів протягом 3 днів (26 зуб 13.11.2019, 46
      і 47 зуби 15.11.2019 і 14 зуб 22.11.2019). Ви вирішили
      перестрахуватися, так як раніше не робили імплантацію зубів, тому
      проводили встановлення поступово.

      Важливий момент, на який я прошу звернути увагу, у Вас мало кістки з
      лівого боку на верхній щелепі і це видно на знімку до імплантації.
      Тому Лікар на консультації з Вами обгворював два варіанти лікування в
      цій ділянці:

      • перший варіант — це сінусліфтінг, але від нього відмовилися, так як
      після операції заборонені перельоти протягом 3 тижнів, і в нашому
      розпорядженні не було стільки часу;

      • другий варіант — імплантація коротким імплантатом «Biohorizons» в
      ділянці 26-го зуба (тобто верхня щелепа ліва сторона). Цей варіант
      лікування менш травматичний. Нижче я прикріплю фото саме цього
      короткого імплантату, який Ви легко знайдете на рентген знімку після
      операції. Ви можете самі побачити наскільки він коротший, ніж інші
      встановлені три імплантати.

      Для того що б Ви не сумнівалися, що у Вас стоїть імплантат компанії,
      яка входить в 10-ку провідних виробників світу, будь ласка, почитайте
      про них. Це всесвітньо відомий виробник імплантатів з США і саме у них
      є короткі імплантати, які допомагають в деяких випадках уникнути
      сінусліфтінгу. Ми навіть зв'язалися з нашими колегами з Австралії і
      дізналися, що компанія «Biohorizons» також активно представлена на
      їхньому ринку.

      Тобто, ми не встановлювали імплантат «Straumann», так як у Вашому
      випадку показаний імплантат «Biohorizons», виходячи з розмірів
      залишкової кістки, і тим більше, ми не брали гроші за нарощування
      кістки. Ціна імплантатів «Biohorizons» така ж, як і імплантатів
      «Straumann». Будь ласка, подивіться наш з Вами попередній план і
      договір, який підписували — всюди вказано «Biohorizons».

      Ми були раді, коли Ви сказали: «Не можу повірити, що в мене знову є
      зуби, які кращі ніж свої».

      Володимир, для нас найголовніше, що б Ви були впевнені в тому, що Вам
      встановили, так як Ви надалі будете користуватися виконаною нами
      роботою. Вся робота є якісною і Вам не потрібно хвилюватись, що щось
      піде не так. Ми сподіваємося, що Ви самі ще більше переконаєтеся в
      цьому через пару років. Ви неодноразово були у нас, бачили як ми
      працюємо, наскільки ми поважаємо і цінуємо кожного нашого Пацієнта, і
      факт, що ми працюємо вже більше 21 років дуже багато про нас говорить.

      Володимир, ми завжди до Ваших послуг, чекаємо Вас на контрольні огляди
      і регулярні відвідування гігієніста. Своє здоров'я Ви довірили гарним
      фахівцям тож приходьте до нас за кваліфікованою допомогою. Завжди
      раді бачити Вас.


      З повагою, Колектив Клініки.
Читати всі відгуки

Дивіться також

Ми підібрали для вас ще , которые могут вас заинтересовать. Воспользуйтесь поиском по сайту, чтобы найти клинику

САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ ЗАШКОДИТИ ВАШОМУ ЗДОРОВ'Ю