Точона Ганна 26 июля, 2022 год
Некомпетентна, хитра та мстива узд спеціаліст
На 29 тижні вагітності мені «пощастило» потрапити до Пінчук Марії Іванівни на узд.
По перше, лікар, що працює в комерційній лікарні, має не тільки з повагою ставитись до клієнтки, а і надавати свої послуги так, щоб пацієнтка залишилася задоволеною або ж була заспокоєна.
Після стандартних питань на прийомі, в неї задзвонив телефон, як я потім зрозуміла, її колега вирішила угодити своїй клієнтці і влізти на узд без черг. Пінчук вислухала її і в стверджувальному тоні повідомила мене, що ми пропустимо жіночку, бо їм 5 хвилин, а нам 20. Я вибачилась і відмовилась, адже прийшла на прийом вчасно і не мала часу чекати. Було видно, що їй не зручно перед колегою і відношення до мене одразу змінилося.
Після недбалого швидкого узд огляду мені був поставлений «діагноз», що у дитини обвиття і вузлик на пуповині, надані рекомендації стосовно необхідних додаткових обстежень.
Сказати, що я була налякана, це нічого не сказати. Після ще декількох консультацій у інших акушерів-гінекологів я зрозуміла, що мені наставили «діагнозів», що на такому терміні обвиття буває, дитинка маленька і рухається, їй достатньо місця і це не критично. Стосовно вузлика на пуповині, навіть узд-спеціаліст з европейською освітою визнав, що розпізнати чи то хибний чи справжній вузлик через узд не можливо.
Чи іти до цієї жіночки-суто Ваша справа. А я винесла урок з вище описаної ситуації і зроблю все, щоб про таких «героїнь-лікарів» дізналось якомога більше жінок
-
Ответ представителя Доброго дня, Ганна. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження та готові надати відповідні роз’яснення.
Під час прийому лікаря нечасто, але все ж таки іноді виникають ситуації, коли вкрай важливо терміново провести те, чи інше незаплановане обстеження, особливо при кровотечі, щоб не втратити вкрай необхідний при цьому час. Зазвичай, пацієнти з розумінням відносяться по подібних прохань, так як від швидкості проведення того ж УЗД іноді може залежати і життя пацієнта. Лікар Вас попросила зачекати 5 хв, але Ви не погодились. Тому попросили іншого пацієнта на іншому УЗ-апараті трішки затриматись і отримали позитивну відповідь. Завдяки професійним діям персоналу все закінчилось благополучно. Ми завжди в екстрених ситуаціях ставимо життя понад усе.
Ми розуміємо, що Ви не лікар і не можете експертно оцінити лікарське заключення, тому, мабуть, недоцільно в даній відповіді описувати медичне тлумачення виявлених змін. Але навіть рекомендації щодо повторного обстеження УЗД через аж 6-7 тижнів вже свідчить про некритичність стану і які самі можуть пройти до моменту наступного обстеження. Лікар лише описує, що вона бачить на момент обстеження і ні в якому разі не виставляла жодних діагнозів.
З повагою, адміністрація "СантаЛен" СантаЛен 29 июля, 2022 год