Аліна 29 марта, 2023 год
Не рекомендую!
Після оплати дали номер Наталії і назначили онлайн-консультацію на певну годину. Наталія подзвонила на годину раніше назначеного часу, коли я була у метро, то я пропустила дзвінок.
Через 15 хвилин я написала Наталії, що не чекала так рано, перепросила та запитала, чи можу її набрати зараз, чи вже чекаємо призначеного часу. Відповіді не було.
У назначений час я за кілька хвилин раніше, написала, що вже у тел. і чекаю.
Відповіді не було. З призначеного мені часу пройшло пів години. Я вирішила сама набрати. Дзвінок відклонили и прийшло повідомлення «Фен шумит».
Який фен? Чому він шумить, коли в мене оплачена консультація, не зрозуміла. Я відповіла, що чекаю.
Так чекала я цілу годуну. Після чого почала писати адміністратору, і дублювати самій Наталії це смс, бо думала, може якась помилка. Може на годину раніше вона дзвонила, бо сплутала час чи щось таке…
Але набрала її помічниця Аліна з номеру Наталії і сказала, що Наталія дуже занята, в неї змістився графік, тому дзвонила раніше, а зараз вже хтось на прийомі. Але вона скоро подзвонить…
Я перепитала, через скільки, сказали десь через 40 хвилин. Я все розумію, але чого мене не повідомили до моїх смс?! Все буває, але я відкладаю свої справи і чекаю на дзвінок біля телефону, а там «фен шумит».
Далі краще… мені ніхто не подзвонив у цей день. Так і просиділа вдома до вечора з тел…
Але і на наступний день мені ніхто не подзвонив і не написав! Коли прошла доба, як я не отримала консультацію, я написала адміністрації, що хочу повернути грощі.
І тільки після цього на третій день ввечорі мені почали дзвонити різні номери. Адміністратор запевняла, що це Наталія. І навіть більше, по словам адміністратора Наталія вже 2 дні мені дзвонить «від чистого серця»… Цікаво куди?! Смішно..
І більш того, адміністратор маніпулював, використовуючи у виправдані мої питання по здоров‘ю. Типу у вас проблема є, а ось Наталя може її вирішити… що це я дарма негодую… Бо Н. з 6-ми дітьми, з важкими пацієнтами, важким життям, та з такою популярністю і успішністю дуже хотіла мені допомогти…
Про те яка «гарга людина Наталія» я чула багато від адміну. А ось вибачань у 1,2,3 день моїх очікувать я так і не отримала.
Після чого була проблема з поверненням грошей, де потрібно було десь роздруковувати заяву, писати від руки, сканувати і висилати їм.
При цьому бухгалтер Віка звинуватила мене у фінансової безграмотності.
Не рекомендую лікарів, у яких немає поваги до інших!!! Дуже розчарована!!! І відчуваю себе приниженою.
#наталіяданкович