Гость 12 декабря, 2024 год
Неповага до клієнтів
До останього не хотіла залишати негативний відгук, але вже трохи надоїла така неповага до своїх покупців. Кожного разу скільки не замовляю курьер привозить ліки без пакета і мені доводиться або йти за пакетом або все це що він вигрузив тримати в руках, 2 рази падало з рук, невже шкода одноразових пакетів, щоб так похабно кидаєте в клієнтів ліки і ще скільки би не замовляла, яке б замовлення не було постійно чогось немає в наявності
але коли выбираешь розрахуватися картою то знімають кошти відразу, а потім телефонують і ставлять до відома що чогось немає? Невже неможна після підтвердження і збору замовлення брати оплату? А тепер треба чекати поки кошти повернуть і ще чим не задоволена це курьерською доставкою, по Києву з цис тед ніразу добре не було, чекаешь 2 дні замовлення хоча час та день обираю при замовленні, навіщо тоді за функція якщо ніколи в зазначений час та дату мені не доставляли ? Раз було замовила
курьерську доставку термінову курьером аптеки а мені перетелефонувала і сказали що їх курьерською неможливо, якось так, дуже багато неподобств