Валерій понедельник, 10 ноября
Відмова в обслуговуванні
Вражений брехливістю співробітника компанії АНЦ– аптеки на проспекті Перемоги. 18, в м. Чернігова, згідно з бейджиком - на ім'я «Марина», яка 08.11.2025 р. категорично відмовилася проводити оплату товару через термінал за карткою «Національний кешбек», брехливо стверджуючи, що цей товар – вітчизняного виробника (!) – «Лаферон» в порошку по 1 млн. од., нібито не оплачується зазначеною карткою. На вимоги уточнити таке брехливе твердження, фармацевт почала грубіянити, потім заявила, що її термінал не працює і відмовилася взагалі мене обслуговувати. Інший фармацевт тої же аптеки, й у тої же час, без жодних проблем відпустила зазначений препарат з оплатою через мою карту «Національний кешбек», за що їй величезна подяка. А на антидержавну поведінку «Марини», яка своєю брехливістю спробувала затьмарити соціальну програму Уряду, слід звернути особливу увагу і запобігти подібній поведінці співробітників наведеної компанії.
-
Ответ представителя Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією і це викликало у вас негативні емоції. Ми цінуємо цей відгук і хочемо розібратися детально, щоб запобігти подібному у майбутньому.
Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 5900 (безкоштовно з мобільного) — ми уважно вислухаємо вас і докладемо максимум зусиль для вирішення питання. Аптека АНЦ вторник, 11 ноября