Юлія Покутня        10 квітня, 2021 рік   
 Жахливе обслуговування!
  Замовила препарат, обіцяли, що завтра або після завтра буде. Через 3 дні знизують плечима та не знають коли буде, пояснюють тим, що препарат перевели до іншого постачальника і від того він затримується!
Ок. Я людина не конфліктна, не зважаючи на те, що мені вже потрібно було його пити це було дуже важливо!Я сказала, що буду чекати пообіцяли, що обов'язково завтра зателефонують. Ніхто так і не телефонував. Я прийшла до них з питанням ну що? Мені вже терміново потрібно його пити. На що дівчина в грубому тоні знову сказала за постачальника і що вони зателефонують коли приїде!!! Я запитала чи знають вони хоча б о котрій - на що відповість НІ!
Я вирішила зателефонувати на гарячу лінію Подорожника, оператор мені сказала, що вона не може нічим допомогти це потрібно вирішувати мені самій з аптекою в якій я замовляла. Хотілось запитати навіщо потрібна гаряча лінія?
Сьогодні мені зателефонували з аптеки і сказали, що вибачте постачальник приїхав але ваших ліків немає. Це взагалі норма?