Гость 2 октября, 2020 год
Жахливе ставлення «фармацевта», чи то просто продавця у м. Хмельницький у аптеці на Старокостянтинівському шосе 17/1
Почну з того, що я ненавиджу конфліктні ситуації, і ніколи не розпочинаю конфлікт і не продовжую коли мене хтось на нього провокує, ось і в цій ситуації я також залишилась «сірою мишкою». Тож, зайшла в аптеку і попросила продати мені краплі «Ренорм» та «Джерело», мені сказали що з мене 102 грн з копійками, поки шукала, вона мені сказала: «Ой, знаєте, воно вже округлилось, - 103». Я оплатила вийшла з аптеки, дивлюсь, а у мене замість крапель «Джерело» - краплі «Світанок» ( моя помилка, що я не помітила це одразу в аптеці ), я повернулась і попросила їх замінити, на що вона відреагувала бурно і з такими словами: « Ви самі так сказали, в мене дівчата свідєтілі, ви тільки так сказали, я це чьотко помню» я сказала, що точно пам‘ятаю за якими краплями я прийшла, і які мені потрібно, поки вона говорила зі мною на підвищеному тоні ( я розмовляла тихо ), я перед нею взяла і вибачилась, сказала: «Можливо я помилилась, вибачте (я ще й тоді погано себе почувала) замініть мені будь ласка на «Джерело», вот чек, який Ви мені щойно дали..», на що вона: «Я не можу замінити, бо я внесла в базу, і все в тому ж роді, це всьо ви, в мене база, це всьо ви, ПОПИЙТЕ ЦІ КАПІЛЬКИ ВОНИ ТОЖЕ ХАРОШІ». Я була просто в шоці, по-перше, вона не лікар, щоб заставляти пити препарат, який мені можливо взагалі не можна, адже повинні бути свої показання і протипоказання а також результати аналізів і діагноз, по-друге, можна було їх замінити і викреслити з бази, но ні, ця жіночка показала перед молодшими дівчатами-продавцями хто тут найголовніший і як потрібно впарювати товар, ( вона ще й думала що я ті краплі куплю, але ні, я краще схожу в іншу аптеку, де мені продала і дала рекомендації спокійний і добрий фармацевт) я ще раз попросила замінити і це вже було без сенсу, я постояла, чекала що вона все ж-таки поміняє, ну і само собою цього не сталось, подякувала і пішла. Питання - за що я принижувалась, а саме вибачалась і дякувала, за таке відношення до мене??? Про цю аптеку я почула ще півроку назад і знайомі сказали, що там найнижчі ціни, і я сама думала давно туди зайти, можливо й мережа аптек «Бам» хороша, але обслуговування, вибачте не на високому, навіть не на нормальному рівні, я цілий день обдумую цю ситуацію і таке відчуття ніби мені в душу наплювали... А якби, наприклад, я купила препарат який коштував більше 1000 грн і це були в мене останні гроші і остання надія на лікування і я помилилась з назвою, прийшла з чеком замінити, я би знову почула грубу хамську відмову, аби вона продала потрібний їй товар???
Недостатки Обслуговування