Азиз Каримов 20 сентября, 2023 год
Сервіс
Залишаю негативний відгук. Наголошую що претензій к лікарю немає жодних, вид прийому тільки позитивні враження.
А зараз по суті негативу. Робив на татарці дві вакцини проти гепатиту В. Підійшла 3-я заключна 20.08.2023 вакцина інджерікс. Телефоную оператору, кажуть немає, що робити - очікуйте. Запропонував спитати лікаря наскільки критична перерва календаря щеплень (сам запропонував, а не оператор) лікар сказала що на протязі місяца обов'язково потрібно зробити. Чекаю повідомлення з клініки, тиша. Періодично телефонував, вакцини немає чекайте (альтернативної ніхто не пропонує, хоч я за це питав) 19.09.23 в інший клініці мені порадили зробити твінрікс, як альтернативу. Далі ще цікавіше зателефонував на гарячу лінію добробута (оператор Альбіна) "забронювала" вакцину і назвала суму до сплати 1640 грн (завжди питаю сумму щоб приготувати ці гроши) На святошино починаються забронювала інджерікс (якого 3-місяца в Україні немає) і "помилилась" з сумою - замість 1640 вийшло 2456,50 (це зі знижкою як військовослужбовець, так сума ще більше вирізняється). Довелося телефонувати дружині і прохати скинути гроши для розрахунку. Питання до керівництва нащо такий "приємний" сервіс і некомпетентність працівників. Після таких сюрпризів довіри до клініки немає, з приводу обслуговування один суцільний негатив. Прошу розібратися в ситуації і надати зворотній зв'язок. Вибачення непотрібні, так як ніякої користі не бачу