Центр эстетической косметологии "Аполлинария" отзывы

Отзывы о Центр эстетической косметологии "Аполлинария". Центр эстетической косметологии "Аполлинария" предоставляет полный спектр услуг в...
3.4
35 652 просмотра
  • 14 июля, 2023 год

    Не рекомендую

    НЕ РЕКОМЕНДУЮ салон "Аполіранарія" людям, які цінують свій час і настрій.
    Сталося так, що я придбала 5 сеансів лаз. епіляції у цьому закладі.Зазвичай перед вибором любого нового закладу я вивчаю відгуки, а в цей раз лише продивилась їх по діагоналі. Це було моєю помилкою, за що я дуже жалію. У своєму незадоволенні я далеко не єдина. Перед процедурами я підписала договір, який захищає
    інтереси салону,а мої ніяк. Мене також попередили, що якщо необхідно буде доголити шкіру, то доплата 100 грн.
    Із 5 процедур своєчасно процедура
    почалася лише раз. Для людей у яких
    день розпланований за часом це неприпустимо.
    У мій 1-й візит людина, до якої мене записали на процедуру, запізнилася
    на 40 хв. Адміністратор вибачився і я по наївності вирішила що це разова ситуція, з
    ким не буває.Процедуру провели експрес-методом бо за час запізнення спіробітниці
    назбиралася черга. На процедурі мені рівно 1 раз провели бритвою по абс. виголеному місцю і на виході вимушена була за це дод.заплатити. "Схема" зрозуміла, у майбутньому просила перед процедурою утриматися від "доголення".
    У 2-й візит людина приїхала із запізненням 30 хв. На моє запитання "Це
    у Вас така звичка постійно запізнюватися?" я отримала відповідь "А мої всі звикли".
    Я скам'яніла:) Зараз у період жорсткої конкуренції таке ставлення до клієнта мені не зрозуміло. Я висловила своє незадоволення постійними запізненнями і адміністратор подарував мені сертифікат на 500грн. у якості вибачення. Одразу напишу, після останньої процедури я невикористаний сертифікат повернула бо була щаслива що мені більше не треба буде повертатися у цей салон.
    У 3-й візит процедуру почали на 20 хв пізніше, а на виході мене попросили дод.доплатити щось близько 400 грн. за дод. зону. При цьому коли її робили,якщо взагалі робили, у мене не спитали згідна я чи ні. Дивний підхід. Це все одно що я прийшла у ресторан,замовила чай за 100 грн, а мені приносять рахунок на
    150грн. "Чому рахунок на більшу суму?"-спитала б я. "Ми в чай Вам цукор поклали".
    Виникає питання "А я замовляла?".
    Я сплатила в той день дод.кошти бо була дуже здивована і сиділи люди у зоні очікування. Я просто посоромилася з'ясовувати ситуацію. Розумієте з яким
    настроєм я кожен раз їхала до салону?:(
    У 4-й візит мене прийняли вчасно, це було лише раз. Але на виході знову спробували дописати у рахунок дод.витрати. В цей раз я вже не посоромилася і не промовчала. Необхідність доплачувати відпала.
    5-й візит-апогей ситуації. У мене процедура на 14:00. Об 11 мені
    підтвердили візит. О 14 стукаю у двері, без реакції. Достаю моб.телефон щоб з'ясувати у чому справа і бачу повідомлення "...у нас затримка...можете приїзжати на 14:30-14:45...". Повідомлення було відправлено за 20 хв. до початку моєї процедури. Думаю не всі клієнти живуть у сусідньому будинку від салону. При цьому у договорі прописано,якщо клієнт запізнюється на 15 хв, то візит скасовується і гроші не
    повертаються. Салон захищений, клієнт ні.
    Я регулярно і постійно користуюся послугами різних салонів, але такого ставлення до клієнта ще не зустрічала. Ніколи так не чекала, щоб закінчилися сплачені процедури. Салон клієнтоНЕорієнтований, мабуть розрахунок на разові візити. Київ великий... Так вже давно не працюють, якщо хочуть залучити клієнтів і утримувати їх на постійній основі.

Последние отзывы

Читать все отзывы

Смотрите также

Мы подобрали для вас еще клиники, которые могут вас заинтересовать. Воспользуйтесь поиском по сайту, чтобы найти клинику

САМОЛЕЧЕНИЕ МОЖЕТ НАВРЕДИТЬ ВАШЕМУ ЗДОРОВЬЮ