Защищает ли витамин D от меланомы?

Как показало недавнее исследование, приём витамина D может защитить женщин, ранее перенёсших рак кожи, от намного более опасной формы заболевания - меланомы. Однако данные требуют подтверждения, пишут авторы исследования, так как для начала количество участниц, у которых развилась меланома, было очень мало.

"Мы не говорим о приёме сверхвысоких доз, - отмечает руководитель исследования д-р Jean Tang из Медицинской школы Стэнфордского университета, - однако после перенесённого рака кожи риск меланомы возрастает, и приём небольших доз кальция и витамина D так или иначе будет разумным шагом и не принесёт вреда".

По некоторым данным, витамин D может защищать от рака кожи и других видов рака за счёт влияния на рост клеток и, предположительно, за счёт остановки превращения здоровых клеток в опухолевые. Этим ли объясняются защитные свойства витамина D, и хотели проверить авторы настоящего исследования.

Для этого они обратились к собранным ранее данным на 36 тыс. женщин-участниц программы "Здоровье женщин" в возрасте от 50 до 79 лет. Половина испытуемых принимала ежедневно по 1000 мг кальция и 400 МЕ витамина D3, вторая половина - получала плацебо. В дальнейшем с помощью опросников и данных медицинских карт учёные установили, у скольких женщин развился рак кожи в течение 7 лет.
Реклама


Согласно результатам исследования, опубликованным в "Журнале клинической онкологии" (Journal of Clinical Oncology), разницы в частоте развития рака кожи или меланомы у женщин в обеих группах выявлено не было.

Рак кожи (не меланома) развился у 1700 женщин из обеих групп. Собственно, меланома диагностирована у 82 женщин из группы, принимавшей кальций и витамин D, и 94 женщин из группы плацебо.

"Несмотря на ограниченный характер этой работы, я не вижу причин для женщин не увеличить приём витамина D, - комментирует д-р Michael Holick из Бостонского университета, не участвовавший в исследовании. - Его роль в снижении риска рака толстой кишки и молочной железы вполне убедительна, кроме того он, возможно, способен защитить от сахарного диабета 2 типа и инфекционных болезней, наконец кальций и витамин D предотвращают остеопороз".

Что касается взаимосвязи витамина D и рака кожи - тут просто нет достаточного количества достоверных данных, и кроме того в программе "Здоровье женщин" участницы получали довольно низкие дозы витамина. По словам д-ра Tang, в настоящее время они с коллегами набирают женщин для нового исследования, где связь между раком кожи и витамином D будет проверяться при приёме более высоких доз последнего.

Источник: Abbottgrowth.ru

Щоб залишити коментар, необхідно авторизуватися

Коментарі

Коментарі відсутні
Реклама


Читайте також:

Топ-6 продуктів, у яких найчастіше містяться канцерогени

Тема канцерогенів у їжі викликає чимало запитань і тривоги. Важливо розуміти: не йдеться про повну заборону окремих продуктів, а про усвідомлене споживання та розуміння ризиків. Деякі харчові звички справді можуть підвищувати ймовірність онкологічних захворювань, особливо якщо вони стають частиною щоденного раціону.

10 ключових факторів ризику раку шийки матки, про які варто знати кожній жінці

Рак шийки матки (РШМ) залишається одним із найпоширеніших онкологічних захворювань серед жінок. Водночас це одна з тих форм раку, які можна вчасно виявити та попередити, якщо знати фактори ризику і регулярно проходити обстеження.

Вчені створили універсальну вакцину проти раку: перші випробування вже проводять на людях

У США розробили експериментальну вакцину, яка потенційно може боротися з будь-яким типом раку. Над проєктом працює команда дослідників з Університету Флориди, зараз – стадія клінічних випробувань за участю пацієнтів.

Анемія у дітей: причини, симптоми, лікування

Анемія – це стан, при якому у одиниці об’єму крові знижується рівень еритроцитів та/або гемоглобіну. При анемії органи і тканини тіла страждають від нестачі кисню. По-іншому анемію називають малокрів’ям. Це захворювання може бути як самостійним, так і симптомом якоїсь патології.

Лікування раку головного мозку: які методики використовують за кордоном

Злоякісні новоутворення мозку є тяжкою групою захворювань із несприятливим прогнозом. Розраховувати на хороші результати лікування можна лише в тому випадку,...

14 продуктів, що виводять канцерогени з організму

За останні десятиліття вчені, що займаються дослідженнями раку, довели: те, що ми їмо, впливає на ризики виникнення онкології. Також науковці склали список найкорисніших продуктів, що є профілактикою раку (особливо шлунку, товстої кишки і молочної залози).

Хірургічне лікування раку підшлункової залози: які операції проводять у німецьких клініках

Лікарі німецьких клінік успішно проводять навіть найскладніші хірургічні втручання при раку підшлункової залози, а також використовують додаткові методи, які знижують ризик рецидиву або дозволяють довго контролювати збільшення пухлини на пізніх стадіях хвороби.

Лечение Лютецием

Рак простаты 4 стадии с отдаленными метастазами – звучит как приговор. Но европейские онкологи с этим утверждением не согласны. Уже...

Brca 1 - израильские ученые победили болезнь с «еврейским геном»

Результаты израильского исследования были представлены в начале июня 2021 года на заседании Американской ассоциации онкологов. Кроме того, статью об исследовании...

ЛІКУВАННЯ РАКУ З МІЖНАРОДНИМ ВИЗНАННЯМ ТА СЕРТИФІКАТОМ ЯКОСТІ

З першого дня своєї роботи TomoClinic прагне надавати медичні послуги вищої якості відповідно до найкращих світових практик. Рік за роком ми піднімаємо планку якості...

ШАНОВНІ КЛІЄНТИ TOMOCLINIC! ЗАЛИШАЙТЕ СВОЇ ВІДГУКИ, ЩОБ МИ СТАВАЛИ ДЛЯ ВАС КРАЩЕ.

Днями отримали докладний і розгорнутий відгук від доньки нашого клієнта. Щиро вдячні за такі коментарі. Вони не тільки допомагають нам...

РОЗМОВА ЛІКАРЯ ТА ПАЦІЄНТА: ЯКОЮ ВОНА МАЄ БУТИ В ІДЕАЛІ?

Про це розповів онкопсихолог TomoClinic Антон Покалюхін на масштабній події — Першому міжнародному онлайн-форумі «Психоонкологія: від профілактики до реабілітації».Захід зібрав понад 750...

ІСТОРІЯ ОДНІЄЇ ЕМБОЛІЗАЦІЇ В TOMOCLINIC

Хірурги TomoClinic Степан Крулько та Олександр Соколенко провели емболізацію хондросаркоми тазу з м’якотканним компонентом тазової області для однієї з наших пацієнток.Жінка хворіла вже близько року, для неї...
САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ ЗАШКОДИТИ ВАШОМУ ЗДОРОВ'Ю